26. november 2015

V barvi pistacije I

Pa sem tudi jaz začela s prazničnimi voščili.
Tokrat venček 
(no, saj ni nikjer venčka, samo tako se reče ;)
v turkizni barvi.
Nastale so štiri voščilnice, 
dve pokažem sedaj, drugi dve pa prihodnjič.


Zaslugo za barvo imata Darja in Vladka ;)
Tršica Vladka pa mi je bila tudi inspiracija pri izdelavi. 
Zasnežena pokrajina je prekrita z bleščicami,
uporabila pa sem bel in perl papir.


Pri obeh sem podlago embosirala in barvala hkrati.
Na to tehniko me je spomnila Darja (hvala ti!)


Še bel trak sem pobarvala z istim distressom,
da paše zraven ;)


Čestitki prijavljam:


Uporabljene stvari:
šablone: Najlepši par (Odprti tag, Srečen božičČas veselja,
              Vesele praznike, božič, Smrečka)
              Memory box (Country landscape)
embosirna srajčka: Snežinke (Cuttlebug)
Distress ink: Cracked pistachio

20 komentarjev:

  1. iiii so lepe ♥♥♥
    ta turkizna barva prav paše na praznične voščilnice. si ne bi nikoli mislila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo barvo si izbrala in res izpade lepo. Podlaga je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta lepi. Tudi barva je lepa, čeprav ni klasično praznična.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta! Predvsem mi je všeč ozadje, pa izredno zanimivo barvo si izbrala in kako si ju sestavila... noro! Všeč sta mi obe in to zelo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč ta barva in super sta ti uspele voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, noro dobra barva. Še pa še všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, kako dober barvni efekt. Tudi meni sta obe zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmm, zelo zelo sta lepi in posebni, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Poplnoma sem navdušena nad barvo tvojih voščilnic. Prva polovica venčka je svetovna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa res lepo izpade ta barva. Čudoviti sta obe in perl papir doda obema svečanost. Dober začetek sezone tovsrtnih voščilnic. Čakam še druge venčke brez venčkov :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako super pride tale barva! Krasen venček :)) si naredila in obe sta mi blazno všeč!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ta mala šola ima veeeliko učenk :) Zelo pridna si bila. Tvoji voščilnici sta enkratni. Barva mi je takšna sveža, mladostna. Super lepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa in tudi ta barva si zasluži praznične pozornosti, ker je preprosto lepa:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa barvna kombinacija,pričarata pravo praznično vzdušje.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo, tudi ti.. Kako fajn, da smo letos vse padle pod Vladkin in Tinin tečaj. Tvoji dve sta tudi krasni, sploh mi je všeč drugačna, netipična barva za praznične voščilnice.

    Hvala, da si se nam pridružila v pravljičnem zimskam ustvarjanju v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Just beautiful - love the simplicity. Thank you for sharing it with us at My Time To Craft!

    OdgovoriIzbriši
  17. čarobna zimska pokrajina in super ideja poigravanja z napisi.

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse sta nas okužili ;) Zelo lepa barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  19. Martina....tvoje turkizne mojstrovine sem občudovala že na FB-ju in prav gotovo bo kakšen kupček mojih v točno `tvojem` odtenku. Res so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo lepe voščilnice si izdelala v posebni zeleni barvi in krasno ujela zimsko pokrajino v tagec :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx