31. maj 2016

Hvala / Thank you

Na koncu leta se ponavadi zahvalimo učiteljem za njihov trud.
In tile tagi so narejeni prav zato.
Zakaj jabolko?

"Jabolko je eden najmočnejših simbolov zdravja in zdravega življenja. Kot prepovedan sadež v rajskem vrtu v sebi skriva moč spoznanja in je zato vabljiv. Simbolizira elementarni objekt poželenja, predvsem v smislu odkrivanja novega sveta in védenja. Nekoč je bilo odkrivanje znanja o vsem absolutnem greh. Danes nam jabolko služi kot simbol napredka, svobodne volje, ki nas žene v odkrivanje neznanega."


Povezala sem 2 taga Najlepšega para, belega in iz eko kartona.
Slednjemu sem izrezala jabolko
ki sem ga potem odtisnila na bel tag spodaj.


Še napis hvala in trakec.
Na zadnjo stran pa lahko zapišemo osebno sporočilo.
 

Lepim v Galerijo in 
prijavljam na naslednje izzive:

21 komentarjev:

  1. Tole je res prava ideja, ker mi je zelo všeč simbolizem jabolka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ih, kako simpatični tagci. Naj bo za učitelje ali kar tako: eno jabolko na dan odžene zdravnika stran!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se ne morem odločit, ali je boljša ideja ali boljša izvedba:) - eno z drugim je fantastično. Lep namen, lepa simbolika in še en lep pozdravček od mene za tebe:) - Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo domiselno si sestavila tagce in lepo zapisala o jabolkih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo simpatične tage si pripravila za zahvalo učiteljem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za jabolko in zapis o njem. :-) Všeč so mi tvoji preprosti tagci. Ko bom potrebovala izrez jabolka, te pocukam za rokav. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako domiselno si uporabila oba taga in odtisnila le na spodnjega. Fajn je izpadlo in krasne zahvale.

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatično, izvirno in lepo si uporabila tage. Krasni so. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni tagci in lep zapis o jabolkah.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nadvse lušni in simpatični tagi in lep način zahvale. In hvala za tole o jabolkah.

    OdgovoriIzbriši
  11. Simpatične zahvale si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim, da si bom danes privoščila zrelo, rdeče jabolko - hvala za namig, kaj vse skriva v sebi :-) Tvoji tagci so vedri, zabavni in krasno sestavljeni. Prijazen pozdrav, Majda

    OdgovoriIzbriši
  13. Poučno tole o jabolkih, sama sem vedela samo to, kar je komentirala že Helena da eno jabolko na dan, odžene zdravnika stran.
    So pa unikatni tile tvoji tagci...in vsestransko koristni....hvala za mojega (mi je opica zelo simpatična). čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole je pa zares super ideja z izrezom in odtisom jabolka. Luštni zahvalni tagci so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasni tagi. Všeč mi je da si jih sestavila in uporabila odtise in negative izrezov. Lepo in domiselno.
    Hvala da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasni tagi. Všeč mi je da si jih sestavila in uporabila odtise in negative izrezov. Lepo in domiselno.
    Hvala da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovite tage si izdelala. Všeč mi je tudi zapis.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tvoje zahvalnice so fantastične :-)) Preproste in lepo sestavljene.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  19. Izredno lepi tagci. Hvala za nazorni opis simbolike jabolka :-)Hvala, da se igraš z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlična ideja in izvedba krasnih tagcev, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  21. Super ideja za tele tagce. In izvedba seveda.
    Pa tele tvoji jabolčni pripomočki mi tudi šmekajo ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx