3. avgust 2016

Pošta

Čisto preprosta čestitka, 
izdelana s štampiljkami Mama Elephant.


Črte čez pošto sem povlekla kar s čopičem in z metalik vodenimi barvicami, da se lepo blešči. Pred kratkim sem jih kupila v Müllerju po znižani ceni in so mi všeč. Zraven so še 4 fluorescentne barve.


Pando sem ročno izrezala in ga s 3D blazinicami prilepila na podlago, ki sem jo okvirila s šivi, zato jo lepim v Galerijo. Beseda hello je s šablono izrezana iz črnega papirja in pobarvana z bleščicami.


Tale skica me je nagovorila, da sem jo izdelala.


Prijavljam na izziva
CAS(e) this Sketch!
AAA Cards


20 komentarjev:

  1. Simpatična voščilnica je nastala. Se strinjam, vedno je fino dobiti kakšno presenečenje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna je. Pandica je pa res simpatična. Super ideja z vodenimi barvicami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna je tale pandica s kupom pisem. Vodenke pa naredijo res super bleščeč efekt.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako cortna voščilnica, res preprosta, ampak sporočilna:). Si pa pandici dala dela, preden to prebere, ali pa raznosi .... ubožca:)) LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si postavila pando na besedo. Krasno je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  6. o, kakšne krasne vodenke, super efekt naredijo, pandica pa seveda zelo simpatična!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, this is adorable and so fun! Super sweet take on the sketch!

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna pandica. Ni čudno, da je dobila toliko pošte....

    OdgovoriIzbriši
  9. Simpatična panda in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. He sure has a lot of mail! Love how you've highlighted the envelopes with the strips of colour, looks fabulous! Thanks for playing at AAA Cards.

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštnaaaa. Tale skica je tudi mene prepričala. Imam nekaj "podobnega" z akvarelnimi črtami ravnokar objavljeno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Great take on both challenges! Thank you so much for sharing your creation with us at AAA Cards Challenge. - Sweet Kobylkin

    OdgovoriIzbriši
  13. Zel simpatična. Tele pande so itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepa, zanimiva in prisrčna :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepa, zanimiva in prisrčna :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. This is absolutely ADORABLE! Love that little panda and all of his happy mail atop the painted brush strokes. Love it!! Thanks for linking up and playing with us at AAA Cards.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx