4. februar 2009

Hiška za Ano

Za svakinjo Ano sem naredila to hiško iz rjave das mase. Vse najboljše Ana!
Starinla sem kar z rjavo barvo, potem pa polakirala. Vzorčke sem delala z različnimi pripomočki, kar mi je prišlo pod roko. Glavno, da je pustilo sled v masi. ;)


Idejo sem dobila pri prijateljici, ki je naredila podobno.
M., hvala ti za namig ;)





Zdi se mi, da je kar dobro izpadla in zagotovo ni zadnja, ki sem jo naredila.


4 komentarji:

  1. Zelo lepa hiška, za to si porabila kar nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana! A me boš enkrat to naučila delat? Jaz bi tudi znala! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, kaj ne bo, saj sta z "das" že lep čas prijeteljici :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx