7. april 2009

Bonbonček ima novega lastnika

Hvala vsem, ki ste se prijavile na ta bonbonček in še posebej vsem, ki mi napišete sporočila. To je bil moj prvi bonbonček, pa sigurno ne zadnji ;)
Thank you all for taking a part in this Candy and thanks for your lovely comments. This was my first Candy but not the last ;)


Za določitev nove lastnice bonbončka sem uporabila random.org , ki je izbral :
I use random.org for the draw. And the winner is:



Phoenix - MAG Design, ki je napisala:

Čestitke za broj posjeta.Biće ih još, u to sam sigurna...jer su ti radovi super.Kako je tebi prvi Blog Candy, tako je meni prvi da učestvujem.
LP Phoenix



Phoenix, javi mi svoj naslov na moj mail.






3 komentarji:

  1. Kako sam srečna!!!!Moj prvi candy....!
    Hvala draga moi, hvala ti do neba...
    I tebi Suzy hvala na čestitki.
    Pusa
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. U čestitke Phoenix pa kaj lepega ustvari :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx