10. junij 2009

Butterflies

Pri A Spoon Full of Sugar so hoteli videti metuljčke. Moji so kar nekaj časa preletavali čestitko in prav tako rožice. Na koncu sem jih ustavila z Glue dots ;)



Podlaga je narejena z masko Tima Holza in senčena z različnimi barvami distresserjev, kar pa se niti ne opazi ;)

6 komentarjev:

  1. Opazi se celota, ta pa je super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Podlaga je super! Kaj so to zaeni metuljčki? Sem jih že na nekaj blogih opazila in so prav fajni. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč barvna kombinacija, ki celotno čestitko naredi zelo všečno, svežo, pomladno :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Živahna, lepa barvno usklajena čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna cestitka, kao i svi radovi.
    Hvala za prevodjenje.
    Zao mi je sto ne komentarisem cesto, na poslu mi sistem izbacuje neke blogove, kod kuce ne stizem uvek, evo sada jesam.
    Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx