15. junij 2009

Goričko

Ne vem kaj mi je bolj všeč na Goričkem in kaj me vedno znova vabi.

sama pokrajina s svojo naravnostjo, ...





Čebelji gradič




mogočna drevesa, ki kljubujejo zobu časa,....




čudoviti sončni zahodi, ...







žitna polja, ...







s slamo krita streha

Lastnik nam je povedal, da toliko kot je cm debel sloj, toliko let zdrži




izdelki iz slame, kot je ta stropna svetilka, ...




ograja iz kamna s školjkami iz Panonskega morja, ki so stare več miljonov let



Mura in mlin na Muri (edini, ki je res na Muri ;)
dodano 21.6. Ni res, Babičev mlin je tudi na Muri



in zadnji, samo po moje najpomembnejši:
grad Grad



Grajsko dvorišče naj bi bila energetska točka. Nisem preverila ali izmerila, samo tam se vedno bajno počutim.



obnovljen stolp




stara štukatura v eni od 365 sob, kolikor jih naj bi imel grad in nova svetilka na hodniku


A koliko so me plačali za to reklamo? U, bogato so me poplačali.

Kmalu bo stota objava! Se že skoraj spodobi ponuditi kak bonbonček, kaj? ;)

3 komentarji:

  1. Kako krasen sprehod si nam pripravila, jaz sem si kar očke spočila - kako lepa je naša mala Slovenija na čisto vsakem koraku je nekaj kar te lahko očara ali prevzame ...

    Tudi jaz se bližam 100 objavi in nekaj pripravljam - bo čisto v stilu mojega narobe sveta :o)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zahvaljujući tvojim divnim fotosima, ja prošetah ovim prekrasnim karajolikom.
    Super je ovaj post.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšne super fotke! Si me spomnila, kako lepo je na vzhodu in da bo treba kar kmalu na izlet!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx