4. junij 2009

Zeleno modra / Blue & green

Končno sem prišla do izzivov, ker imajo seveda prednost naročila in vse čestitke za slavljence.
Pri Sugar Bowl mi je bila všeč postavitev, imeli pa so še barvno modro-zeleno željo.


Et voila!


Ker je bila Gorjusska že pobarvana, je bilo treba samo najti papir in ga postaviti kot kaže skica. Nič lažjega, če ne komliciraš že pri papirju ;))) Končno me je našel pravi in rezanje se je začelo.

Ker nisem našla rože v primerni barvi, sem jo še dodatno pobarvala. Prav tako tudi svirle in pa temnomoder sarvijet za pod skodelico ;)

Gorjusski sem namesto rožic v lase dala perlice, ki krasijo tudi rob čestitke in sredino rože.





8 komentarjev:

  1. Gorgeous card!! Great details and what a lovely image!! Fabulous job with the sketch
    :)Kathy

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka, perlice v laseh pa naredijo deklico še lepšo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Same lepe izdelke si naredila. Tudi meni se dopadejo perlice v laseh in pri prejšni čestitki tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšne luštne čestitkice. Čep blog! In jaz ga odkrijem šele danes ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sweet and lovely card! Love the idea of the different sized pearls on the side too. The image is just so sweet!

    Thanks for joining the Sugar Bowl and hope to see you in the next one too!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako ljubki motivi - vsi so tako nežni in cart ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx