10. julij 2009

Počitnice / Vacation

Za nekaj časa bo moj blog sameval, saj se gremo malo potepat. Uživajte vsi na dopustih, pa tudi v službah ni prepovedano uživanje ;)

Za konec naj še pokažem eno verižico, ki je tudi že dobila noge in odšla zdoma ;)

Kot bi rekla moja dobra prijateljica: radi se imejte in veliko se smejte.

4 komentarji:

  1. Hahaha...uvijek dobre ogrlice "dobiju noge".
    Uživaj u odmoru!!!
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita ogrlica! Uživajte na dopustu! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam zasto mi ovaj blog cesto nestaje, ponovo se javljam, dok kad sam na poslu, veza se odmah prekida. Zato se dugo nisam javljala, d pohvalim svu ovu lepotu, koju ovde vidim.
    Savrseno, vesta si u svemu sto radis, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. a beautiful necklace. so pretty.
    thanks for joining in with my blog candy. good luck. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx