29. avgust 2009

Še dnevna verzija in notranjost

Kljub napovedanemu dežju je zjutraj vstrajal sonček, kar sem hitro izkoristila in slikala čestitko še pri dnevni svetlobi.

V notranjosti je žepek za tagec, ki še čaka na voščilo. Verjetno pa bom dodala še kakšno malenkost. Pač kakor se mi bo zdelo, da naj bo.


Tagec je z ene strani poštempljan in ker je to ena mojih najljubših štampiljk, seveda ne sme manjkati ;)


Druga stran je zaenkrat samo osenčena. Počakajmo na napis in dodatki bodo kar sami skočili gor ;)



Za danes napovedujejo dež, torej bo kar pripraven dan za ustvarjanje. Včeraj sem si malo pospravila delovno mizo in zdaj skoraj ničesar več ne najdem ;) Upam, da nisem pospravila tudi svoje ustvarjalne muze ;)

4 komentarji:

  1. Čudovita čestitka za sestro! Barve so sploh super, tagec mi je pa tudi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je lepša slikica. Tagec je pa mega. Štempiljka stolpa je super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepa voščilnica
    eiffel je pa zakon....bo treba kmalu v živo spet pogledat če še stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! Your work on this is beautiful, I love the tag. Your sister will really like this card I'm sure!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx