16. september 2009

BOO

Halloween se bliža, buče za izrezat že imamo doma (tja, ko pa so jih kmetje letos tako hitro pobrali) in ti dve čestitki, ki ju je izdelala Kristina Werner sta mi bili tako cart, da sem ju morala kopirat.



Ta duhec je tako prisrčen in bo za našega tamauga, ki že od lani spi s svojim duhijem (ki je v resnici HUGec ;)
V eni roki drži duhija, v drugi pa orko (obesek za ključe) in če teh dveh ne najde, ne gre spat ;) Mislim :( ker ju potem pač vsi iščemo.

Še slika duhija, čeprav ga imam na sumu, da je to njegov brat ;)


lep BOOzdrav, moi

6 komentarjev:

  1. Ja, sem že jaz gledala te buče pri Kristini, so bile tudi meni všeč :-) Tale duhec pa je preprost in luškan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jap, kmalu bo boo čas :-) buča je res luštna, duhec nič ne zaostaja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehehe, superca, da se že pripravljate na halloween!
    Čestitki sta super, duhec za spat je pa tok cute.. mali Casper:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh wow! I love these, fabulous shapes. Thanks for linking to my candy, good luck in the draw. Kim

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj jaz se še komaj poslavljam od poletja :o))) Še školjkic nismo prav pospravili ... buče, buče, bučkice - ja bo treba odpreti vrata jesni kajne :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx