10. oktober 2009

Dreaming of Summer

Ta čestitka je taprava zame ;) Jaz še vedno sanjam o poletju. Meni se zdi, da ga letos sploh ni bilo. Bil je dopust, bili smo na morju, poletja pa ni bilo. In tako bom sanjala do drugega leta (razen, če se ne grem pogret v Australijo ;)


Slika, ki jo je narisala Mo, se imenuje "Konec poletja" in se jo da dobiti tudi v fizični obliki ;)
Sama sem jo mogoče sprintala malo preveliko, saj zasede skoraj celo čestitko. Ostalo mi je le malo prostora za razne dodatke, zato je čestitka bolj "skopa".

4 komentarji:

  1. Lepe barve in tako fajn zasanjenjo je to dekle. Pa všeč sta mi za dodatek ta oblačka in rožici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako simpatičen motivček in cela čestitka je zelo lepa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnje čase pa prav presenečaš s tako krasnimi motivčki, ki prav poživijo čestitke.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx