5. november 2009

Novoletna darila

Iz odpadnega kartona (zadnja stranica bloka listov, ki sem jih kupila) je nastalo nekaj knjižnih kazal. Karton je kar precej vpijal, zato nežne barve niso prišle v poštev, ker so kar izginile ;) Tako sem morala vajo ponoviti z bolj sočnimi barvami in bolj sočnimi blazinicami. Nekatera kazala sem nato še embosirala s prahom, na druge sem nalepila "znamke" (tam, kjer se mi je štempljanje ponesrečilo, pa pst, ne dalje povedat ;)


Luknje sem okrepila z očesci (eyelets), skozi pa z vrvico zavezala trakce različnik barv.

Zadnja stran kazal je bolj ali manj enaka. Poštempljala sem z listi (kar je takorekoč moj znak ;) in pa obrazom (saj bodo kazala dobile stranke kozmetičnega salona). Pustila sem še prostor za štampiljko salona.

To so šele prototipi, glavna proizvodnja se začenja ;)


dodano 6.11.2009
Bom kar tukaj dodajala novonastala kazala, da ne bo preveč postov z isto temo ;) Rada bi jih obdržala vsaj na sliki.


dodano 21.11.2009
Še nekaj novih kazal, večina z listi na eni strani.


dodano 25.11.2009
Še kr nastajajo, kartona noče zmanjkat ;) (lol) In še nekaj jih je v delu.


dodano 27.11. : še zadnji



dodano 28.12.2009
Novo naročilo in tako so nastali še tile.

dodano 29.12.2009
Ti so pa res zadnji ;)

8 komentarjev:

  1. Lepa kazala, ki že spominjajo na praznične dni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nobel darilca! Obe strani sta luštni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obje strane lijepe. Ideja za dar je odlična.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna kazala in dobro si se spomnila s temi obrazi, glede na to, da gre za kozmetični salon. Jaz bi bila zelo vesela kot stranka, če bi to dobila v dar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma jednostavni, a prelepi, odusevljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Slucajno sem naletel na ta kazala tako da je moj komentar malce pozen pa vendarle, cudovito!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx