27. november 2009

Samo še tile

Tako, zdaj mi je pa res zmanjkalo materiala ;) Ne, samo kartona za knjižna kazala! ;)
Sem kar vesela, da sem jih (končno) končala. Počasi mi je že zmanjkovalo štempljev, da ne govorim o idejah ;)



Kar lepo število se jih je nabralo. Upam samo, da jih bo dovolj ;)

Ta pa je za mojo sekico B., ki rada potuje.


4 komentarji:

  1. Ja zdaj jih imaš pa res že nekaj, ane:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še eni krasni kompleti. Obvladađ to s štemplji, zelo dobro izpade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko kazal - joj jih bodo knjige vesele in naj se nadvse bere - če ne bomo brali nas bo pobralo pravi Tone Pavček :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx