16. april 2010

Muzej letal


Vladka in Marika sta me izzvali. Potrebno je bilo odpreti prvo mapo v Mojih fotografijah, izbrati 10. fotografijo, povedati zgodbo, narediti povezavo do osebe, ki me je izbrala in izbrati pet novih ljudi, ki jih čaka ista naloga.

Hvala za izziv, ki je res izziv, saj imam ogromno slik in polno map in nekaj posortirano, nekaj še ne. Pa sem vseeno vzela prvo mapo (niti ne vem zakaj je prva ;) in iz nje to fotko.

Ta je iz našega popotovanja po Italiji. Bili smo na poti v San Marino , naslednji dan pa nas je čakal adrenalinski izlet v Mirabilandijo. Ustavili smo se v letalskem muzeju na prostem. Raj za mala2. Plezala sta po letalih (če se je le dalo ;) in tekala okoli in sploh sta bila navdušena nad njimi.

Sedaj pa izzivam pa naslednje blogerke, da opravijo podobno nalogo:

2 komentarja:

  1. To je res prav zanimivo kakšni mini utrinki so prišli na dan. Verjamem, da je bil to raj za mala2.

    OdgovoriIzbriši
  2. :o))) Joj kako sta tvoja fanta cart :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx