24. april 2010

Še v zelenem

Saj vem, podobno čestitko sem že naredila. Pa je bila našima tako všeč, da je ostala doma. Prvotno je bila namenjena sestrični iz Francije, ki si je zaželela slovenskih kovancev. Tako ni bilo druge, kot da naredim še eno. In ker ne morem čisto kopirati (žal ne morem iz svoje kože), sem spremenila barvo in tako je ta v zelenem.


Napis je v angleščini, ker v svojo francoščino nisem preveč sigurna ;)-

In še cela postavljena čestitka. Šele ko sem zlepila skupaj kovanec, ki drži zgornji del pokonci, sem ugotovila, da je malček predebel ;))))))))) No, ja, je pač kak praaaaaaaaaastar kovanec, takrat še niso imeli takih strogih meril :)-

Spet mi je uspelo zbrati lepe, svetleče kovance s podobami, značilnimi za Slovenijo.

Zlato razcepko sem kar sama naredila, no priredila. Te velikosti imam samo srebrne, bronaste in barvne. Zlate, ki jih imam, pa so veliko večje. Tako sem vzela 2 srebrni in ju embosirala z zlatim prahom ;) Ha, tu na sliki pa se niti ne vidi ;) Slikala sem brez fleša, da se ni vse skupaj preveč bleščalo ;)

6 komentarjev:

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx