31. avgust 2010

Za sekico

Ena vintage za mojo sekico.
Saj ni kaj veliko napisat. Uporabila sem Stempelglede štampiljke za podlago, papir je Shabby Chic (T!m Holtz), punčka s psom pa je Crafty individuals (BTW malo me je spominjala na sekico, zato sem jo vzela ;), vrtnice so domača zaloga, veliko rožo pa sem sama "vzgojila" ;)


V notranjosti sem naredila 2 žepka, kamor bom zataknila tag in pa še kaj ;) Tak način sem videla pri Camilli.


Tudi tukaj so prišle prav Stempelglede štampiljke.

Rob sem izsekala s scalop puncherjem za rob in ga pobelila ;) ter ga okrasila s tekočimi perlicami.

Seveda sem okrasila tudi zadnjo stran.

9 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica!!!Tudi mene v teh dneh čaka enako delo- čestitka za sestro:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitk, bogata!
    Krasne rožice vzgajaš :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo ti uspevajo rožice :) Krasna čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, fuuuul lepa voščilnica. Super izbor barv in štampiljk.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da bo zelo vesela! Je res lepa!

    OdgovoriIzbriši
  6. fajn je met fajn sestro, a ne? sama sem prava bogatašica, ker imam tri:)) pa da ne zatajim brata, ko že brbram o družinskih vezeh:)

    luštna čestitka, užitek je delat za ljudi, ki jih imaš rad...

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna čestitka, sestra bo verjetno zelo vesela. Sploh zato mi je všeč, ker je v rdeči in vintage, I love it!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja sekica je lahko ful ponosna nate in čudovita čestitka ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja sekica je lahko ful ponosna nate in čudovita čestitka ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx