9. september 2010

Ena od ...

Zgleda bo to ena od ... čestitka. Moj možek praznuje septembra rd, in seveda mu želim narediti tako posebno čestitko, pa mi pri tej nekako ni upelo.

Pred kratkim sem bila na delavnici 6 klobukov in če uporabim to metodo in si poveznem na glavo rdeči klobuk (izražanje čustev, brez razlage), lahko rečem le: to ni to!

Ne vem kaj me moti, pa saj navsezadnje niti ne rabim razlagat, ta feeling je iz trebuha ven.
Saj navsezadnje je izpadla prav všečna čestitka za moškega. Mogoče rožice res ne sodijo sem, ker pa so take avantgardistične, so prav cool.
Nasproti rožic so zvezdice, za protiutež ;)
Punčka je pobarvana s Copici in izrezana, za podlago pa sem poštempljala 2 papirja.
Okrasila sem tudi notranjost. Isti vzorci kot na prvi strani in še nekaj izsekanih krogov, ki so ostali od rožic ;)
Kolikor se poznam ;) sledijo še čestitke za moške, pa naj si možek 1x sam izbere ;)


8 komentarjev:

  1. Tale zadnji stavek je pa prav inovativna zamisel.

    Meni je zelo všeč. Že ker je modra in ker je lepa in ker so mi tudi rožice všeč in zvezde in...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tudi všeč. Vse skupaj nekako pade v celoto. Ampak ti že veš...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, kadar se nam osebno zdi, da to ni to, je pač tako in nič tega ne more spremenit. In prav tako obratno. Velikokrat ugotavljam, da nekaj kar je meni osebno zelo ljubo in zelo všeč, drugim ni tako. Meni je čestitka všečna in kot vedno mi je všeč, kako skombiniraš papirje in jih uporabiš tako ali drugače. Če pa si bo možek lahko izbiral, pa bo še itak bolj vesel ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Se pridružujem komentarjem predhodnic. Če bi šla iz mojih rok, bi o pospremila zbesedami:Dragi, ker ti že nisem uspela spečt' prave torte, ti jo poklajam pa takole!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa barvna kombinacija. :) Tiste retro rožice so prav luštne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super voščilnica. Rožice so zelo zanimive, barvna kombincija je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  7. na mojem blogu te čaka nagrada;) lp

    OdgovoriIzbriši
  8. o, čestitko bo dobil in še tortico obenem:)
    ne vem, zakaj bi moški ne smeli dobivat rož... poznam nekaj pravih vrtnarskih obsedencev, ki rožce obožujejo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx