7. september 2010

Vse najboljše

Že nekaj časa sem imela doma ta odtis, ki sem ga prvič barvala s Copici na Neenah papirju. Izbrane so bile tudi barve in papir za podlago, zato sem imela koncept čestitke hitro skupaj. Sledila je še izbira dodatkov v "pravih" barvah (trak, roža, čipka, listi, ...) in čestitka je bila pripravljena na zamenjavo lastnika.

Rožo sem naredila s pomočjo Sizzixsove šablone za marjetrice. Izbrala sem 2 niansi oranžnega papirja in vse skupaj spela z razcepko, listi pa so naštancani.
Še od strani kjer se lepo vidi 3D roža.
Robove sem okrasila s perlicami, kar je bilo "zahtevano" v izzivu pri Simon says... in sicer so želeli tako perlice kot čipko.

11 komentarjev:

  1. Lepo rožico si naredila. Tudi sicer je čestitka zelo, zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesela, sanjava, prisrčna čestitka. Mi je všeč in ta rožica je res dobra.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica, zelo so mi všeč uporabljeni papirji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepa čestitka! :))

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  5. Motiv je čudovit, sem morala tudi sama kupit štampiljko :) Pa čeprav jih sploh ne kupujem več oz. odprodajam stare :))))))
    Luštno čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. kako simpatičen motiv... in te barve... pa že rožca. res je pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni nadvse lepo odzvanja v očkah in srcu :o)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je in tale motiv je meni zelo lep:-))

    OdgovoriIzbriši
  9. I love these colours and fun image so much!
    Thankyou so much for joining us this week on Simon Says Stamp. Remember lots of the DT have candy up for grabs also sponsored by Simon Says Stamp!
    -x-

    OdgovoriIzbriši
  10. Spet en motiv, ki mi je zelo všeč!! Zelo lepo si jo skombinirala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx