2. oktober 2010

Thanks in 300ta objava

Prejšnja objava je bila 300ta ;) Zato bom nagradila tiste, ki so jo komentirale. In ker je bilo malo komentarjev, bodo kar vse prejele nagrado ;) Nagrada bo verižica, barva po želji.
Torej: Manny, Vladuška, Odmevi srca, BojaMoja in Simona, javite se in mi na mail pošljite svoj naslov in pa v kateri barvi bi imele verižico.
Že sedaj povem, da bo treba na nagrado malo počakati, da jo naredim ;)

Tukaj pa že nova čestitka. Zahvala za prejet bonbonček.

Ta posebni način rezanja in zlaganja čestitke mi je takoj padel v oči. Zato je bilo treba takoj poskusit ;) 
Papir je Dovecraft (Wild Blossom), krasen papir, zato nisem preveč dodajala, da ga ne zakrijem. Črke so Grungeboard (Alphabetsoup), ki sem jih pobarvala z temno rjavo in embosirala z belo.

Metulj je izsekan z MS štanco, za glavo pa sem dodala oranžen kristal.
Rožica je spet homemade, izsekana z EKsuccess štanco, dodani so še izsekani listi in pa kristal.
Lep vikend vsem,

6 komentarjev:

  1. Čestitke še enkrat in vauuuu kakšno presenečenje :o))) Jaz bom izbrala kar rdeče :o)))

    Čestitka pa je lepaaaaaa - metuljšek in cvetovi še posebej ...

    Naj bo preostanek večera in jutrišnji dan čisto po vaši meri ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za 300-ko, to pa je prekrasna številka. In še naaaagraaaadicooo dobim. Jupijej!!!! Barvo pa si bom še malo zmišljevala :))) Ne, kar eno naravno, rjavo, zeleno na primer. Kakor ti bo. Tale čestitka pa je tudi meni padla v oči s to obliko. Spet nekaj novega. Lepa zadevica ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiiiiiiiiii!!!!! Nagradica zameeee :)))))

    Polepšala si mi dan :)
    Barva? Rjavo oranžna ... bolj zemeljskih barv :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooooooo, kakšno presenečenje, me je skoraj na tazadnjo vrglo.....aja saj sedim ha ha.....res sem presenečena in hvala za to, se mi je ponedeljek lepo začel....jupiiiiii
    aha barve....elegantno, klasično.....črno-belo.....

    OdgovoriIzbriši
  5. 300ta objava. Uau Kapo dol in čestitke. Tale čestitka je pa res fenomenalna. Zelo zanimiva.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx