24. december 2010

Božični predvečer in AK (24)

Podobnega Božička sem videla na tem blogu in ker mi je bil tako všeč, sem ga poskusila tudi sama narediti. Ni tako cakan kot original, ker pa ga že tako težko pričakujemo, bo tudi tak zadoščal ;)

Naše štetje do Božiča se tako zaključuje. Pri nas nas Božiček obišče na Božični predvečer in ju-hu-hu to je že danes zvečer. Verjetno se bodo te ure do večera malima vlekle kot jarakača ;)

Želim vam miren dan in čaroben božični predvečer!

8 komentarjev:

  1. Všeč mi je, ko se ta dan v popoldanskem času ljudje umirijo in se končno vsi ustalijo doma. Naj nam Ježušček greje srca, Božiček pa naj nas razveseli z darili. Lep Božič.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Moi, hvala za lepe želje na ta predbožični, sveti večer. In hvala,ker si nas razvajala s svojimi čudovitimi obeski.
    Preživite lepe, globoko doživete praznične dneve!

    OdgovoriIzbriši
  3. I wish you and your family a very happy newyear, and a creative and blogfull newyear! Thank you for visiting my blog during 2010 and it was a pleasure to me to visit yours!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen koledar si naredila. Tudi tebi in tvojim želim prelep večer.

    OdgovoriIzbriši
  5. Božiček zgleda super! :) Vesele praznike tudi tebi. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za lepe želje! Vesel božič tudi tebi in vsem tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan i blagoslovljen Božić tebi i tvojoj obitelji
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. Had so much fun looking at your Christmas tags. My fav has to be the angel one.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx