10. december 2010

Ker nam ni vseeno in AK (10)

V časopisih ali po televiziji lahko večkrat vidimo ljudi v stiski. Ali imate tudi sami takrat občutek nemoči in se vprašate: kaj pa lahko jaz sam naredim, da pomagam? In ponavadi ostane pri tem.
Nataša se je ob gledanju poplav, ki so prizadele Slovenijo pred časom, tudi vprašala kaj lahko stori. S to razliko, da ni ostalo samo pri vprašanju. Najprej nas je pozvala, potem pa tudi izpeljala svojo akcijo.
A tako preprosto je to? Potem pa dajmo ;) in sem prodala sodelavcem skoraj vse narejene čestitke, ki sem jih nameravala poslati sorodnikom in prijateljem. Več o akciji si lahko preberete na Heroju.

Današnji okrasek pa je spet smrečka. Mogoče da nas spomni, da bo treba počasi okrasiti božično drevo ;)

4 komentarji:

  1. Dekleta vsa čast vam za izpeljano akcijo. Ogromno ste naredile.

    Ja, meni se že lušta okraševanje, mislim da jo bom postavila kar ta vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam za idejo, izpeljavo in veliko srce!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moi - super ideja in čestitke vsem, ki so pripomogli, da je tako uspela. Krasna punca si - z velikim srcem!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx