3. december 2010

Palčkova dežela in AK (3)

Še en bazar se približuje na katerem že par let sodelujem s svojimi izdelki in tudi letos ne bo izjeme ;)
Moja donacija za Palčkovo deželo.
Ni sicer na naši šoli, vendar take dežele ne postaviš kar tako. Za to moraš imeti pridne roke in zlato srce. Moj poklon idejni vodji tega bazarja.  
misel dneva in pa navodilo za pripravo Peppernoten

2 komentarja:

  1. V palčkovi deželi je vedno zanimivo in toliko vsega je na prodaj, da se ti kar oči svetijo. Jaz imam doma kar nekaj stvari, ki sem jih tam nakupla. Me mika, da bi šla tudi letos. Lepo, da si prispevala svoj delež.

    In že smo pri dnevu 3, kaj? Dobro, da si dala rokavičko, je zelo nepogrešljiva zadeva te dni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro je delati dobro kajne Moi ... in vesela sem tudi jaz, ker si tako zvesta Palčkovi deželi ...

    Rokavička je super - ej si morala biti pa ful pridna s temi okraski - kajti št. 24 ni majhno število ...

    Naj bo vsem vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx