21. maj 2011

Provansa

Ta naša prvomajska popotovanja v Francijo so sedaj že skoraj stalnica ;) Ne morem se odločit kaj mi je bolj všeč: sama pokrajina, francoščina ali njihova hrana. Mogoče mešanica vsega ;)

Tokrat smo se potepali po Provansi, jo mahnili še malo na morje in seveda obiskali moje sorodnike.

Bilo je, kot da stopiš v drug svet, drug film. Totalni odklop in prehitro je minilo (ja, ja, lepo vedno hitro mine, še ena potrditev, da je čas relativen ;)

11 komentarjev:

  1. Ko sem videla te tvoje fotografije, me je še bolj prepričalo, da bi šla to poletje v Provanso, sicer sama z 3-letnim mulčkom ne vem, kako bo ... vem pa, da bi on užival ... sploh ob pogledu na mline, pa vlakce in tisto letalo! To ga vse "zamima"!

    OdgovoriIzbriši
  2. I have the chance to live in France, and it is a beautiful country! Happy to see you had a nice holiday!

    OdgovoriIzbriši
  3. Francija je res fajn dežela za preživljanje počitnic ... tudi jaz si želim še enkrat tako z avtom in neobremenjeno ogledat kotičke, ki jih skriva Provansa ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker si delila utrinke z nami. Pravi biserčki.

    OdgovoriIzbriši
  5. @ma-mi, naj se ti čimprej izpolni želja.
    @Marjanne, I know and I envy you a little bit :).
    Tokrat je bilo manj fotk, so pa zato vtisi močnejši. Se še definitivno vrnemo v Provanso.

    OdgovoriIzbriši
  6. Provansa je tudi moja željena destinacija in si kar predstavljam cvetočo sivko in njen vonj. Pa tista pokrajina, ja treba bo iti. Krasno da si takole strnila vaše potovanje v fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  7. iii, Provansa.v mislih sem bila z vami in hvala za sivkin med. obožujem ga!!! zelo mi je všeč,da smo se mi lani peljali mimo tistega krožišča z avionom ;)
    upam,da se še kdaj vrnem tja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi mi smo bili v Provansi trikrat in vsakič nas je očarala. Enkrat smo celo potovali z avtodomom. Še se bomo vračali tja, kajti še nikoli nismo bili tam, ko je cvetela sivka. Dvakrat smo bili tam za prvomajske praznike, enkrat konec septembra.
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, tudi zame je Provansa dežela, ki jo želim videti, vohati, okusiti ... Upam, da bo kdaj tak čas. Hvala, ker si z nami delila utrinke z vašega potovanja. Zelo zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdaj sem si v miru ob kavici pogledala vaše krasno potovanje ... prelepe fotografije in naj vas poti še vračajo na ta lepa mesta :o)))

    Objem ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx