27. junij 2011

Škatlica za w'co

W'ca je kljub svoji majhnosti prevelika za navadno škatlico, zato je dobila svojo, čisto posebno.

Predelana škatla, ki se je valjala (ne dobesedno ;) doma, je služila za osnovo. Potiskan in postaran papir sem skoraj v celoti prekrila z dodatki. Potem se človek vpraša, zakaj sem ga sploh štempljala ;)


Rozeta Tima Holtza je že bila narejena, še nekaj vrtnic in tag, pa je bila podlaga prekrita ;)


Namesto listov sem dodala nekaj peres, škatlo pa ovila s čipko.


Natali je biila prijetno presenečena nad "spešl želvo" in "spešl škatlico"  ;)

6 komentarjev:

  1. Prekrasna škatlica. Polna majhnih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  2. itak,da sem bila.vem sama koliko časa in ljubezni človek vloži v takšna osebna in posebna darila. in tale w'ca v škatlici je bila res nekaj spešl ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lep domek si ji naredila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lepo škatlico si naredila. Pa saj si jo je tudi zaslužila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa škatlica in prav nič ne moti, da je osnova prekrita. Kaj je boljše zunanjost ali notranjost? Tukaj je človek navdušen kar nad obojim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fina škatlica!
    Ja, včasih nas kar ponese, da prekrijemo prve sloje, pa druge, pa... Jaz temu rečem proces... in če ne drugega, je potreben, da končni izdelek potem sporoča prav to, kar želimo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx