14. oktober 2011

Spet knjiga

Sošolka Ana je praznovala rojstni dan in naredila sem ji knjigico, pravzaprav beležko, kamor bo lahko pisala ali risala ;) 
Recept je preprost: vzela sem 2 kartona in ju oblekla v potiskan papir, vmes pa dala malo manjše enobarvne papirje. Vse skupaj sem spela s spiralo in prvo stran malo okrasila.

Izdelavo teh rožic sem videla pri Jennifer McGuire in so mi bile tako všeč, da sem jih še sama poskusila narediti. Izdelava je res preprosta.

Na spirali seveda niso smeli manjkati trakci vseh mogočih barv. Se mi zdi, da tako poživijo in oživijo sicer pusto knjižico ;)
Še preoblečena zadnja stran z žigom.

9 komentarjev:

  1. Fajna je, ni kaj. Ana bo zelo vesela in po moje jo bo prav ponosno razkazovala naokoli. Mogoče pa bo z njo ugotovila, da je pesnica ali pisateljica :) Pa ti trakci ji res dodajo razigranost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna knjigica, taka uporabna darilca so najboljša.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna :) taka doma narejena darilca so najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vska izmed tvojih knjigic mi je tako posebna, najbrž v prvi vrsti, ker je knjiga, ker je tako zelo posebna, narejena samo za nekoga in ker je vedno tako zelo pisana in vsi tisti trakci in rožice ... ah lepo, lepo ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je lušna in verjamem, da jo bo vesela, sploh ker je tako pozitivna in navihana)!

    OdgovoriIzbriši
  6. kako mi je všeč! Tako lepo si okrasila prvo stran.

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična in vesela knjiga. Po njej sodeč za eno fajn punco.

    OdgovoriIzbriši
  8. izredno vesela knjigica :)
    bogve kakšne skrivnosti in umetnine bo skrivala ?!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako simpatično igriva je in radoživa kot so vesele in prisrčne iskrene želje ob rojstnem dnevu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx