20. november 2011

Obeski

Nekaj obeskov, ki so nastali s poskušanjem različnih tehnik.

Veliko jih je že našlo nove lastnice :)

9 komentarjev:

  1. Hmm, nekaj je narobe, ker jih ne vidim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni obeski, sploh tisti s kitajskimi črkami. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. nekaj podobnih smo tudi mi včeraj na delavnici pod vodstvom moi naredili v Bovcu.
    M, še 1x HVALA.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako so lepi, zanimivi, ja kar za vsak dan v tednu eden :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni čudno, da so hitro našli nove lastnice - saj so popolni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite...
    od sobote dalje ne morem spat, ker mi Fimo ne da miru :D Se bo treba lotiti, preden me mine :D
    Hvala za lepo sobotno popodnje <3

    OdgovoriIzbriši
  7. @Kefa, me veseli, da sem te okužila ;) Najboljše je res čimprej delat in izkoristit vnemo ;)
    Sicer pa je zadovoljstvo obojestransko, sem vesela, da sva se spoznali.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx