16. januar 2012

V modrem

Tokrat je podlaga svetlo modra. 

Čestitka je rojstnodnevna za sladek rojstni dan. Na podlagi so različne sladice, ki sem jih poštempljala monokromatsko ;) 
Napis sem skombinirala iz dveh štampiljk, saj takega napisa nimam, želela pa sem odtisniti SWEET zaradi vseh teh sladic ;)
Tortico oziroma cup cake sem še dodatno povdarila z bleščicami .
 

7 komentarjev:

  1. mmmmmmmmmm, pa res zgleda zelo sweet.
    hmm, ne vem pa kaj pomeni štempljati monokromatsko ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ledeno čokoladno kot ledenka. :)) Njami. Všeč mi je, kako si ozadje naredila iz ostalih štampiljk.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Natali, monokromatsko pomeni enobarvno, v različnih odtenkih ene barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasen kolaček!Lepe barve so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro ti gre s štempljanjem ozadja. Mi je všeč, da gre le za bled odsev in ne jemlje pozornosti bistvu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Slastno, da bi kar iz čestitke snedla in pojedla. Čudovita ideja in izdelava.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx