20. februar 2012

Prigode lesene škatle

Iz Francije sem lani prinesla nekaj barv, pravzaprav barvnega prahu, ki ga pridobivajo v kraju Ocre. Kot že samo ime pove, je tam vse oker barve: zemlja, hiše, tla, ... ;)
Zaljubila sem se v perl bordo rdečo, ki vleče na baker (zakaj le ;) Seveda je bilo treba barvo šele zmešati in jo utrditi s trdilcem. Pa tudi to ni predstavljalo nobenega problema (razen 1x, ko nisem dodala trdilca in sem imela potem več barve na prstih, kot na izdelku ;). Barva torej zmešana, ideja izostrena, škatla nabavljena. Torej me čaka samo še delo ;)

Previdnost je mati modrosti, pravijo. Tako sem se razpok lotila na manjši škatli, razpoke pa se niso hotele prikazati. Ne z enim, ne z drugim (že precej starim) medijem. Tako je ideja o razpokah romala v koš (v glavi ;) in potrebno je bilo uresničiti plan(et) B. Brez razpok, samo pobarvano.

Puuuuuuuuuuuuuusto.

Poštempljam škatlo z belimi swirli. Cool, dobro zgleda. Samo da ne bi imela cele poštempljane. Na vrhu naj bodo papirčki.

Pa je pela mašinca in mi izsekovala papirje različnih oblik, ki sem jih potem polagala na vrhnjo stran. 

Zadovoljna z izdelanim, sem dodala še nekaj polperl in ...
BLJAK!

Celotna škatla mi ni všeč :( Bo treba vse swirle prebarvat in tudi okoli popapirčkat. HB so se swirli lepo umili z vodo, potreben je bil še en premaz in škatli se ni niti poznalo, da je bila poštempljana. ;)

Spet sem seckala (seveda z uporabo Spellbindersovih šablon) perl papir in okrasila še stranski in sprednjo stran. Ne preveč, saj se tam škatlo prijema.
Tukaj pa je celoten izdelek.
Če bi jo delala zase, bi sigurno dodala še kakšne čipke za obrobo, ker pa je za svakinjo, ki ne mara preveč kiči-miči, lahko le upam, da ji bo všeč. ;)

7 komentarjev:

  1. Ni čudno, da si se zaljubila v to barvo. Škatla je čudovita:)

    OdgovoriIzbriši
  2. kako misliš bljak?!?!?
    prav krasna je!!! le kdo bi ti lahko podaril tako lepo škatlo? in še unikatno okrašeno?

    OdgovoriIzbriši
  3. Škatla je kljub težavam, ki si jih imela čudovita. V Ocri pa sem že bila in ne morem pozabiti barv in odtenkov ravno v času začetka sončnega zahoda. Noro lepo....

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa rdeča in po vseh pripetljajih, ki so te spremljali, je na koncu nastala zelo lepa škatlica. Koga še sploh zanima, kaj bo v njej :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. znano se sliši... predelano predelano :) ampak tvoja čudovita škatla nikjer n ekaže znakov kakšnih pomot :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Škatla je res dodelana in predvidevam, da je šlo ogromno časa.
    Barva pa je res lepa (najbrž v živo še lepša).

    OdgovoriIzbriši
  7. Krana prigoda in krasna škatla in vse lepo in dobro svakinji ...

    Vse dobro vsem ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx