10. februar 2012

Valentinčkasto - Love (2)

Še ena preprosta ali CAS (Clear and simple) za Valentinčka. 
Na podlago naštempljan woodgrain ali imitacija lesa in izsekan srček, pa napis (del večje štampiljke).
Srček je iz mos gume, kar pa ni bila najbolj posrečena izbira. A zdaj je, kar je, ker je voščilnica že na poti. Ideja: Pinterest.com
Pri Vladki pa se še vedno igramo in se imamo radi. ;)

9 komentarjev:

  1. Zelo lepa in enostavna, ravno pravšnja za dan zaljubljencev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosto, a (pri)srčno. Imitacija lesa je meni ena najljubših... Všeč mi je, ker se nisi odločila za rjavo kombinacijo; belkasto in rdeče pride veliko bolj do izraza (vsaj meni se tako zdi).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je @Creatissimo, rjava ne bi dala takega povdarka srčku ;)

      Izbriši
  3. Hmm, a tudi ti imaš 14dnevno vsakdan objavo?!
    meni je všeč , napis love pa še ekstra všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Natali, kar nekaj valentinčkovih sem naredila in sem jih razporedila tja do Valentinovega ;)

      Izbriši
  4. Meni je čisto dobra, ne dobra, lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aha, tudi pri tebi se je rezljalo iz lesa :))Meni se zdi zelo lušno, preprosto in zgovorno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Včasih ni potrebno veliko, pa veliko povemo in tale voščitka je že taka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx