22. avgust 2012

Jin jang

Long time no see.
Kje smo se vse potepali, povem kdaj drugič.

Tokrat objavljam mojo zahvalo Gagi.  



Spet sem za ozadje uporabila svoje cvetoče orhideje. Malo težje je bilo skriti prazne veje, ki jih vedno pustim, saj velikokrat iz njih požene nov poganjek s cvetovi. 


Listi (Lisa Pavelka) pa so tudi motiv na obesku. Črnobela me je takoj asociirala na jin jang, tako je nastal ta obesek. 


Čestitka ni v barvnem stilu z obeskom, je pa prav tako preprosta, kot je preprosta beseda hvala, ki pa skriva veliko.


Besedo sem izrezala s PTI šablonami, rožice pa so iz domače zaloge.


Gagana, še 1x HVALA. U save my day!

7 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica in črno bela kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, te PTI šablone za izrez črk so enkratne. Super učinek na krasni voščilnici.
    Pa lep obesek, seveda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in domiselna čestitka!
    Tudi obesek je zelo zelo lep :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo nisem vedela,da si je Gagana zaslužila posebno pozornost ;)in če jo kaj poznam je bila zelo presenečena in zelo hvaležna :)
    lepo!!!!vse troje- verižica, voščilnica in orhideja ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super te je po dolgem času brati, ste se res dolgo potepali :) in tako je prav. Krasno si tole naredila v zahvalo in te šablone črke so res zakon.

    OdgovoriIzbriši
  6. O super, sem že kar pogrešala tvoje objave. Čudovit obesek in prekrasna zahvala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx