28. september 2012

Tetka jesen

Ne vem zakaj me vleče na jesen, ko pa ima rojstni dan še v poletju.



Mogoče, ker so njene barve jesenske.


Mogoče ker, tako kot jaz, obožuje listke.


 Mogoče, ker se ji da, še bolj kot meni, delat miniaturne svari. :)


Mogoče ker me praznujemo njen rojstni dan jeseni.


Mogoče pa, ker imam jaz rada jesen.


Kdo bi vedel ;)

Draga moja, vse najboljše!


Prijavljam se na izzive:




13 komentarjev:

  1. Glede na izgled voščilnice in vse, kar si napisala o tej osebi, si mislim, komu je namenjena :)
    Enkratna je v toplih zemeljskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj tako prekrasnega pa že dolgo nisem zasledila. Všeč mi je....predolgo bi pisala...vse mi je všeč in tudi sama imam rada jesenske barve. Ravno včeraj sem tudi sama ustvarjala, tako kot si nas naučila. Imam rd poleti, pa ne vem če se ne bom odločila praznovati jeseni....(šala mala). Bravo za tole.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res toplo jesenska in polna detajlov. Ravno zato občudujem tvoje delo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Zelo lepo je sestavljena in v krasnih barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Prečudovito ... ej kar dih ti zastane kako je lepa in tudi jaz se pridružujem lepim željam in mislim ob njenem rojstnem dnevu :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo zelo zelo zelo zelo ... lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Waw tele barve so pa res fantastične! LP

    OdgovoriIzbriši
  8. čudovita!!grem nazaj uživat v gledanju te čudovite voščilnice, ki kar žari od topline & ljubezni

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauuau je vse ka rlahko rečem. Topla in krasno jesenka je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ko se vse mogoče združi dobiš takšno čudovito zadevico, ki je že prava umetnina. Toliko enih delčkov, da je celota neverjetna, da bi jo kar naprej občudoval. Zanimivo pa je, da ta oseba vedno misli, da je v resnici rojena jeseni, tja jo vleče njena duša :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Jesen ni ravno "moj" letni čas, ampak ob takšni lepoti bi to zlahka postal ... Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  12. zeelooo lepa jesenska. Sicer pa ne dohajam, sem še v poletju in poletnih modrinah...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx