15. oktober 2012

Vse dobro

Idejo za to čestitko sem dobila na Pinterestu. Všeč mi je bilo maskiranje osrednjega dela in pa monokromija.


Uporabila sem Vladkino štampiljko iz seta "Rojstni dan". Čestitka pa gre v škatlo "Na zalogo" ;)

8 komentarjev:

  1. Zelo lepa, všeč mi je to ozadje, teks, ful lepa pisava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je narediti kaj na zalogo, vedno prav pride. Čudovita voščilnica, mojstrica raznoraznih tehnik si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je krasna. tudi meni je ta enobarvnost zelo všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. wow, krasna je!! to idejo se bom pa poslužila. hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, zelo lepo pride. Zanimivo kako sploh ni potrebe po dodatnih barvah, je celota zgovorna sama po sebi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooooo ta pa je meni osebno nadvse všečna tudi zaradi sporočila v besedilu. Dve besedi s tako močnim sporočilom :o)))

    Vse dobro :o)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Suuuuper ideja, odlična izvedba. Noro mi je všeč.
    LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx