14. januar 2013

Tilda z laterno

Ta Tilda z laterno je bila pravi izziv za barvanje.


Na tej fotki brez fleša se malo bolje vidi kako sem hotela ujeti laternino svetobo. Vem, da mi ni najbolje uspelo, za prvič pa bo ;) 


Ker je podlaga za čestitko manjša, sem dodala le "zmečkano" rožo, liste in nekaj perlic. 


Prejela jo je Tinchy. To je tista ustvarjalka, ki izdeluje tako lepe čestitke s Tildo.

13 komentarjev:

  1. Meni se pa zdi, da si super ujela svetlobo od laterne :-) Čudovito je pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se vidi, da ima Tilda v laterni svečko :) Pa nič ni videti, da bi ti barvanje delalo težave, saj je enkratno! Všeč mi je tale prikupna Tilda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si jo pobarvala. Poleg svetlobe, ki jo oddaja laterna, so mi dadle v oči tudi gubice na rokavu plaščka. Krasna voščilnica je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Se pridružujem Janji, lepo barvanje se vidi predvsem v teh detajlih. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim,da si svetlobo ujela ravno prav.Sicer mi je pa voščilka zelo,zelo všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooooo krasna je! pa barvanje je tudi zeloooo lepo. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni se zdi, da prav lepo odseva laterna in Tildi razsvetljuje zimsko idilo kakršno imamo danes zunaj. Jupijej :) Jaz bi tudi imeli takšen plašček in čevlje s srčkom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Res si jo lepo pobarvala. Tudi na tisti fotki s flešom se svetloba laterne zelo lepo vidi. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. krasno si jo pobarvala!lanternica pa prav prijetno pogreje s flešom in brez!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta krasna čestitka pa si danes lepo podaja roko s pravljičnim zimskim vzdušjem zunaj :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Svetloba je krasno ujeta tudi z modro (za punčko) in rumeno (pred njo) barvo ozadja, vse pove.

    OdgovoriIzbriši
  12. To je zame mojstrsko barvanje. Pa čestitka je tako lepa in vesela.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res so simpatične tele tvoje Tildike.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx