21. januar 2013

Z muckom

Po novoletnem zatišju se mi je barvalo ;) 
In sem začela. 
Najprej sem punčkam in fantom na papirju pobarvala obraze in lase, potem pa izbrala papirje, da je prišla na vrsto še obleka. Da se mi ne bi papirji spet izgubili neznano kam, sem raje takoj sestavila čestitke. 
Nastalo jih je kar nekaj. 
Pravzaprav so že vse namenjene določenim osebam, ki imajo v
(bolj ali manj) kratkem rojstni dan. 



Ta lila z olivno zeleno se mi je zdela malo preveč pusta in kar nekaj časa sem iskala prave dodatke zanjo. Pravzaprav sem jo imela že na pol narejeno, pa sem jo dala na stran in končala drugo. 
Nekaj mi je manjkalo.


Potem sem mini vijoličnim vrtnicam našla večje, lila vrtnice in pobarvala perlice. 


(Od zdaj kupujem samo še bele perlice ;)


Dodala sem jih tudi na borduro iz rož.


Ker je podlaga za čestitko temnejša, sem znotraj dodala list belega papirja.


Tako sedaj čaka na svojo lastnico ;)

15 komentarjev:

  1. Simpatična deklica - krasno pobarvana! Lepo si uporabila razne dodatke in sestavila čudovito voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem v prvi vrsti navdušena, ker si tako lepo pofotkala in tale zadnja prav fletno pozira in všeč mi je ta fokus na notranjosti, ki si ga želela doseči. :) Krasno si pobarvala in dodatki ji čudovito pristojijo, zelo lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi izredno všeč ta tvoj novi stil fotografiranja ... in čestitka prekrasna ... ljubka mačja deklica me spominja na mojo dekle :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna Lili..:):) in čudovito pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau meni je tale kobinacija barv čudovita in tudi motiv je srčkan. krasno! lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo dobro ti jo je uspelo dokončati. Ta lila-olivna kombinacija barv je super in motiv z muckom je prav simpatičen. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Kar verjeti ne morem kako so mi všeč ti črni dodatki ;) barvanje ti gre odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Natali, temno zeleni so, fotka jih ni pravilno prikazala ;)

      Izbriši
  8. Čudovita je tale tvoja današnja voščilnica in zeleno-vijola odtenki zelo lepo pašejo skupaj :-))
    Všeč mi je tudi notranjost in pobarvan odtis ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Noro lepo pobarvano in potem sestavljeno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta lila barva je res dosegla svoj namen.Čudovita voščilnica!
    Se pridružujem Vladki, da si fenomenalno pofotkala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo, zdaj pa že ti tako lepo fotografiraš, super! Čudovito si pobarvala in sestavila. Lepo si je včasih kaj narediti vnaprej.

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj kako je srčkana. Krasna postavitev in pobarvana je odlično. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivna je čestitka.Odlično si sve skupa spojila.Lp.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx