28. januar 2013

Z rožo

Še ena od vnaprejnarejenih, ko se mi je barvalo :)
Tokrat sem izbrala modre tone z rdečim pridihom. 



Dodala sem izrezane swirle in PTI borduro na katero sem prilepila mini polperlice..


Večje polperle sem nanizala okoli glavnega motiva, ki sem ga pobarvala s Copici.


Podlago sem izrezala s Spellbindersovo šablono, potem pa iz modrega papirja izrezala še podlago. 


Še nasvet: prej sem se mučila z izrezovanjem s škarjami tako, da sem na papir izrisala obris šablone. Tokrat sem kar z nožkom rezala okoli šablone. 


Punčko sem tokrat izrezala in jo s 3D blazinicami povdarila. 


Napis je eden izmen Vladkinih rojstnodnevnih. 

16 komentarjev:

  1. Prelepa je, od zunaj in vidim, da si lepo dodelala tudi notranjost. Punčka je prav simpatična s temi kratkimi hlačkami in rožico. Lepo si skombinirala, kot vedno, da "ven pride" čudovita rojstnodnevna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všeč mi je barvna kombinacija, tako polna energije se mi zdi in zelo lepo si vse skupaj skombinirala z dodatki. Krasna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo všečna je tale kombinacija barv. Čestitka je bogato obložena in me ni deluje sveže...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale deklica je čisto v rožicah :) Krasno pobarvana in obdana z ustreznimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Občudujem energijo, da vse te detajlčke spraviš v čudovito celoto!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako je luštna! Res si jo lepo pobarvala in barve so krasne! lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna voščilnica. Barvna kombinaija mi je zelo všeč
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Modra barva hitro lahko deluje hladno. Skupaj z rdečo in rjavo pri prejšnji čestitki ter vsemi odtenki, pa so prekrasne. Res čestitke za takšno paleto modrih odtenkov.

    OdgovoriIzbriši
  9. Se pridružujem vsemu napisanemu. Kar mi je krasno pri tvojih voščilnicah je to, da znaš, kljub številnim delčkom, uporabiti ravno prav vsega - ne preveč in ne premalo in na ravno pravšnji način.

    OdgovoriIzbriši
  10. prav nič nisem presenečena nad lepo in bogato voščilnico s pravim stilom, ker enostavno to obvladaš v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res je polna energije. Kar žari!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala punce za krasne komentarje, mi kar špehek raste :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Uuuu...lepa. Krasno si jo sestavila skupaj. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo, zelo luštna voščilnica. Deklica je super pobarvana. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Ful je lepa. Tako bogatih barv in super okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čeprav imama sama nadvse rada tople barve, je ta kombinacija krasna ... in me tudi v mojih kvačkarijah že nekaj časa mika ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx