18. februar 2013

Tilda na marjetici

Te Tilde na ... so že nekaj časa odtisnjene in sedaj so končno prišle na vrsto. :) Včasih sem jim vnaprej pobarvala obraz, včasih tudi lase. 
Za vajo. 
Sedaj grem večkrat preko.
Popravljat ;)



Veliko rožo na sredi sem naredila iz potiskanega papirja. Še vedno se jih ne naveličam delat. Ostale pa so kupljene.


Potiskan papir je kar sam izbral dogodek za voščilo ;)


Svirli iz polperlic so izrezani iz večjega, že narejenega svirla. 


Tag je home made. Z luknjačem sem mu odškrtnila robove.


In tukaj je celotna čestitka. 


Še vedno grem "na zihr" in delam bolj ali manj monokromatske. 

Prijavljam jo na izziv Time for Magnolia Challenge #1: Anything goes

14 komentarjev:

  1. Kako je srčkana in kakšen krasen šopek si dodala. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo prikupna voščilnica. Krasna postavitev cvetja. Tudi sama se najpogosteje odločim za dve osnovni barvi :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si pobarvala Tildo in sestavila prelepo rojstnodnevno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si naredila. Rožica izpod tvojih rok pa sploh krasna. Tudi jaz se jih občasno lotim:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasna je cestitka, meni se jako svidja. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo pobarvana, sestavljena. Všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako luštna Tilda, krasno si jo tudi okrasila! lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno, cvetoče in lepih barv. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako je čudovita in kako, pravzaprav profesionalno si jo pobarvala! Res, tvoje barvanje je vsakič boljše :-)) Kot celota mi je zelo všeč; tudi tvoja domača rožica je prava krasotica!

    OdgovoriIzbriši
  10. U nulo bi rekla, ali pa v žargonu najstnikov CARSKO.Jap imamo le dva že pri hiši, tretji pa na dobri poti, da ga začenejo lovit pubertetniške muhe :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kar ostani pri eno ali dvobarvnih - meni so takšne najlepše :)
    Krasna Tilda z ravno prav dodatki!

    OdgovoriIzbriši
  12. What a lovely card with that cute Tilda ! Thank you for joining us at TFM. Christa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, tele Tildke so mi vedno bolj všeč. Krasna je. Pa hvala za idejo z luknjačem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx