9. marec 2013

Craft it forward

No, pa sem se šla tudi sama, pofočkala sem se pri McCrafty in že dobila čudovito darilo. (Fotko sem si sposodila kar pri njej.)


vir

Hvala ti!
Res si me "zadela" tako z barvo kot z listkom. In te umetnine z zadrgo so svetovne.

Sedaj pa kopiram navodila (ki jih verjetno že poznate):
Petim blogerkam  bom podarila svoj DIY- »naredi si sam« izdelek. Ko boste prejeli  mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Če se mi bo katera pridružila, se naj "pofočka " pod to objavo.


Pri tem dodajam, da bom en izdelek poslala tudi McCrafty, v zahvalo. Bom pa vesela, če bodo tudi moje prejemnice poslale meni svojo umetnino ;) Kar pa seveda ni pogoj za prijavo. 

Torej, vse kar morate narediti je, da komentirate in v komentarju omenite, da sodelujete v igri.

Dodano 14.03.2013
Glede na naval prijavljenih :P predlagam, da se javijo vse, ki so se že šle to igro in pošiljale naprej darilca, da njim pošljem to, kar sem pripravila ;)
Torej ... 

:)

8 komentarjev:

  1. Meni se zdi tole odlična ideja in že prej sem razmišljala, da bi se priključila, ampak trenutno sem v ustavrjalni časovni stiski in mi res ne gre skozi. Morda pa kdaj kasneje, ker mi je ideja res všeč. In tole od McCrafty je res čudovito darilce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da ti je všeč :) u pa še jaz dobim darilce, to je pa že bonus...potem pa hvala že vnaprej :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je takšno ustvarjalno druženje, sama sem se pofočkala pri Maji, me je presenetila s čudovitim darilcem in sama sem njej in petim, ki so se pofočkale pod mojo objavo poslala svoj izdelek, ostale, ki so bližje mene pa ga dobijo osebno. Pa bonus darilce, pa ti si super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jupiiii. Men je tudi tale ideja všeč. Jaz sem imela objavo novembra, ko sem se pofočkala pri Hali in dobila čudovito broško(http://ketrinslittleprojects.blogspot.com/2012/11/craft-it-forward.html) pa sta se samo 2 javili. Sem čakala pa čakala, zdaj pa sem se odločila in jima končno poslala darilce, ki sem ga pripravila.

    Javi se mi na mejl s svojimi podatki, pa si zamenjava darilci ;-)

    Obožujem darilca ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama sem prejšnji mesec sodelovala v tej igri. Pofočkale so se tri ustvarjalke in ker imam na zalogi še dve nedokončani darilci, z veseljem enega dokončam in ti ga pošljem. Sporoči mi svoj naslov na ZupanMartina@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super, Martina, pa hvala za zamenjavo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx