29. april 2013

Za vrata (3)

Saj poznate tisto o kovačevi kobili in čevljarjevi ženi ;)
No, vsaj miceno se trudim, da pri nas ni tako.
Zato sem tudi mojima naredila obešanko za vrata.
Ker si sobo delita, sem naredila samo eno.
Praktično, kaj? :)
 

 
Fantoma taga nisem veliko krasila, je pa malo večji od prejšnjih dveh.
Uporabila sem potiskane papirje iz istega paketa kot pri prvem tagu. Ti BoBunny papirji so tako lepi. Krasne barve in vzorci.
 
Nekaj napisov sem priložila, fanta pa si lahko omislita še kakšnega.
:)

 
 
 

13 komentarjev:

  1. kako simpatična ideja in čudovito narejena. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kljub temu, da sta zelo zaposlena v svoji sobi, imaš verjetno pravico, da preveriš, ali drži to, kar piše na simpatični obešanki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav luštna obešanka :) Si nista zaželela ekrančka, ki bi se sam prilagajal? :)
    Pri nas jo je treba prav spomnit, da se lahko pride kdaj pokazat iz sobe. ampak saj bodo tudi ta leta minila..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tole o kovačevi kobili in čevljarjevi ženi mi je prav znano....Obešanka za tvoja fanta je zmagovalka. Lepe praznične dni vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čez par let bo pa na obešanki napis: "Ne vstopaj! Nisem sam." :-))) Super si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je in lepo da si pocrkljala tudi tvoja fanta. Verjamem, da sta bila zelo evsela. Sigurno si bosta namislila se kaksne zabavne napise.

    OdgovoriIzbriši
  7. super izgleda in krasna ideja. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je krasna in napis mi je nadvse všeč!
    Superca :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušni napisi :) na zelo lepi obešanki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. zelo luštno!!!še posebej ključek, da o aktivnostih ne govorim ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Za svoje ponavadi res zmanjka čas. Super si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Barvna kombinacija je nadvse všečna, takšna super za fante :o))) In napisi kulski - v njihovem jeziku :o)))

    Pri nas bi po moje bil vedno obešen tisti "Gledam v ekran" :o))) pri Medvedku seveda :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx