16. december 2013

Spet embosirane

Spet embosirane, tokrat vroče embosirane.



Še od lani mi je ostalo nekaj zelenih in rdečih podlag za čestitke.


Tokrat sem jih kar okrasila z zlatim in srebrnim embosirnim prahom.


Srebrni mi je za malenkost bolj všeč kot zlati.


Naredila pa sem jih tudi nekaj na eko papir in embosirala z belim.


Tem sem dodala še voščilo.


Čisto preprosto, kajne?

11 komentarjev:

  1. na hitro izgleda, kot bi bile štikane...lepe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo so izpadle, še posebej mi je všeč zadnja, z zelenim dodatkom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Napletla si čudovit norveški vzorec in meni najbolj zažiga na rdeči podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Take tople in prijetne so. Zelo lepo pride to vroce embosiranje in vzorci so tako krasni, da povsem zadostujejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe. Srebrna in eko, sta prav posebni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprosto in lepo. Srebrne so tudi meni malce bolj všeč, zmagata pa beli dve na eko papirju :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo lijepe. Meni je bijeli najljepši prah.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa kolekcija in prav zanimivo, kako drugačne izpadejo samo zaradi barvnih kombinacij.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe so, sploh zadnja z zelenim napisom, pa rdeče-srebrna.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne, me spominjajo na pletene kape :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi jaz sem za trenutek pomislila da so križci :) lepo si embosirala.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx