15. september 2014

Še zapestnica

Kot sem obljubila, sem k ogrlici naredila zapestnico.



Tokrat je rožo zamenjal popek.


Ostali so cvetni listi in swarovski kristali.


Meni se zdi, da se lepo dopolnjujeta.

8 komentarjev:

  1. Moi, čudovita je! In res zelo lepa barvna kombinacija. Zelo se bo podala k ogrlici :)))
    Lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Moi, krasen komplet je. Tako nežna se mi zdi in v čudovitih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna, da si izpolnila obljubo :) Tole je res krasen nakit.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravnost fantatsično...popek mi je še bolj všeč kot cvet...brez besed!

    OdgovoriIzbriši
  5. Temu se pa reče čudovita zapestnica. :-) Tvoj kompletek je prava mojstrovina. Všeč so mi popki na zapestnici in cvet na ogrlici. Pa barva je svetovna. :-) Za natančno in lepo izdelavo pa še ena petka od mene. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelep komplet, popek je čudovit, s cveti pa si ravno prav popestrila zapestnico. Bravo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx