13. januar 2016

Čisto pomladna

A ne da paše malo živih barv ;)

Tale je za Duši,
ki dela tako čudovite stvari iz filca.


Sicer praznuje januarja,
ampak tako se mi je zluštalo barve.
In to pomladnih barv.


Z belo embosirane rože in 
z distresi pobarvane.
Še napis in mašlc in že so prileteli metuljčki.
Polno jih je ;)

Vse najboljše Duši!

20 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica, prelepe barve, jaz jim rečem kar moje, za metuljčke pa sem itak vedno, preprosto pašejo za tisto pikico na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, s tole krasno energično voščilnico si pa zadela v polno, in veš, nisi edina, ki se ji lušta pisanih in živih barv...tale "pomlad" sredi naše letošnje zime kar kliče po tem. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. In še kako paše.
    S tole voščilnici si prinesla toliko sonca.
    Čudovita je! Hvala, hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moi, kakšno lepo in pozitivno ozadje. Z njo si prinesla malo sončka v mojo senčno pisarno. Res je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole voščilnico sem pa imela možnost videti v živo pri svoji sestrici ;-) Tako zelo me je prevzela s sončnimi barvami, predvsem pa s čudovitim belim embosingom, da sem jo občudovala in občudovala (in še eno fotografijo sem naredila s telefonom, da jo bom lahko še doma občudovala).

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav to potrebujemo, sončne barve ;) čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je in zelo lepo si uskladila barve. Rumena pentljica pa je prav šik.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa in z rumenimi odtenki deluje zelo sveže in pomladno :-)) Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Me je navdušila že na FB, saj si izbrala čudovite barve in vse skupaj krasno skombinriana. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sončna in pozitivna kot prejemnica:), lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je, kar izžareva toploto in pozitivno energijo. Ja, nekje v daljavi je že vonjati pomlad...

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je! Sem jo imela možnost videti v živo je je res čudovitih pomladnih barv in perfektno embosirana. Meni se vedno kaj "ponesreči" in potem za nekaj časa odvrne od novih poskusov ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Iz tvoje objave veje ena sama toplina in pozitivnost. :-) Čudovito voščilnico si ustvarila. Barvanje čez embosirane odtise zgleda fantastično. Ideja za preizkusiti. :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasna je. Super lep embosing, ki izpade kot prava čipka, pa še take lepe barve čez.

    OdgovoriIzbriši
  15. Vau, čudovita energična pa vseeno umirjena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  16. kakšne neverjetne barve, vau, te tvoje pomadne kar zbudijo ...

    OdgovoriIzbriši
  17. Uau... super barve in kako lepo se prelivajo, ustvarjene so za skupaj, čudovito embosiranje... Res lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasna je! In res paše malo živih barv :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx