3. junij 2016

Ko zorijo jagode

Se spomnite filma s tem naslovom?
Vem, da je bilo njej ime Jagoda,
kaj več pa se ne spomnim ;)


Jagode cvetijo in zorijo, sproti jih pobiramo 
in vsak dan jih naberemo eno skodelico.
Te domače z vrta so res najslajše.


Tudi mene so premamile Tinine jagode
in napisi, ki so obogatili mojo zbirko Najlepšega para.
Zato lepim v Galerijo.


Okvir sem izrezala s pomočjo kvadratov s šivi,
predhodno pa sem ga pobarvala z distresi.

Prijavljam na izziv pri CRAFTalnici - sadje.

24 komentarjev:

  1. Krasne, sladke jagode in lepo si dopolnila vse skupaj z barvnim okvirjem. Sama sem kot mladostnica večkrat prebrala to knjigo :) je bila ravno za tisti čas, saj govori o prvi ljubezni :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. On je bil Dragi, ona Jagoda, pa prijateljica Irena in Nejc in .....joj, kje so tisti časi????....To knjigo sem tolikokrat prebrala in gledala film, da imam glavna igralca še vedno pred očmi. Lepo, da si nas spomnila na vse to.
    Mi je pa všeč, da je tvoja postavitev jagod malo drugačna...točno taka, kot na vrtu, ponosno stojijo in se zibljejo ter kličejo po nabiranju in šablone so res fantastične....moje so še v nizkem štartu na pisalni mizi.. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. kot je rekla mojca, takšne kot na vrtu, realistične in tako lepe na papirju ... pri nas pravnih jagod trenutno ni, prav tako pa vsak dan nabiramo tiste male "gozdne" jagode, ki nam rastejo pod malinami - za otroke je to kot iskanje zaklada.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovito vesela je tvoja voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje jagode so po moje kar tiste iz vrta:) in film: seveda se ga spomnim in brala sem knjigo in oh....- bilo je lepo:)))) - tako kot je sedaj tvoja voščilnica. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Njami jagode! Krasno izgledajo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne jagodke, sedaj jih moram pa res kupiti, jih imate že čisto vs, razen mene.
    Hvala še enkrat, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
    Ps, se opravičujem, da sem podvojila komentiranje v prejšnji objavi, s telefona mi to ne gre najbolje od rok ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. menda smo res vse kupile te luštne jagode :))) Moje sicer čakajo tako kot Mojčine. tvoja voščilnica je pa tako topla s tem sončkastim okvirjem, pravi val svežine, zelo mi je všeč. Knjigo imam pa doma, včasih sem jo na pamet znala, tolikokrat sem jo prebrala, pa film gledala :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Sladka jagodna voščilnica. Všeč mi je rumeno ozdaje.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmm, kako okusne so videti. Čudovita voščilnica in hvala ker si nas spomnila na super film in knjigo. To so bili časi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo,kao vabljivo...super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi tvoje jagodke so zelo lepe :-)) Krasno voščilnico si naredila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna voščilnica. Jagode so oživele na njej, kar eno bi si privoščila. Film se mi vrti v glavi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Se strinjam, domače z vrta so najslajše! Lepo voščilnico si naredila in super okvirček!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tudi moje šablone jagod še čakajo, da pridejo na vrsto, tiste na vrtu pa že veselo zobamo. Tvoja voščilnica je pa prav po jagodno slastna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Tudi jaz sem brala to knjigo. Govori o prvi ljubezni in mladi mamici....Tvoje jagode so pa ravno takšne, ki bodo zrasle na našem vrtu.Hvala, da se igraš z nami na CRAFT-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  17. O te čudovite jagode, tudi pri meni čakajo na vrsto. Ti si izdelala čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tudi jaz jih imam še na mizi in čakajo na prvo priložnost. Tvoje so tako barvite in sladke, da se jim res ne moreš upreti. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  19. Tudi jaz jih imam še na mizi in čakajo na prvo priložnost. Tvoje so tako barvite in sladke, da se jim res ne moreš upreti. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  20. Fantastično si sestavila jagode. Všeč mi je tudi okvir. :-) Pa hvala, ker si me spomnila na knjigo in film moje mladosti. Za tisti čas je bil film kar hrabro posnet. :-))

    OdgovoriIzbriši
  21. Tudi tvoje jagode so prav slastne, čudovita voščilnica, in ja,knjigo sem tudi jaz brala, brala, brala:))), hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LPT.

    OdgovoriIzbriši
  22. Perfektna!
    Zdaj pa dovolj...
    Nujno rabim tele Tinine jagode. Čisto ste me obnorele. In kamor koli pogledam so tele jagode, ene bolj slastne od drugih.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx