19. september 2016

Pokrajine v snegu

Ne, ne, nisem se jih še naveličala.
Še nekaj jih je nastalo in vedno znova me očarajo.


 Tokrat sem smreke odtisnila s štampiljkami Iconic Christmas,
silhueti pa sem izrezala s pripadajočimi šablonami.

Na drugo voščilnico pa sem prilepila že znan par ;)
Lepim v Galerijo.


Ta tretja je bila pravzaprav prva, ki sem jo naredila.
Pa se mi je malo zamaknila štampiljka,
zato sem jo delno prekrila s snežinko
(pst, pa benmu povedat ;)


Kar ne morem verjet koliko novoletnih
imam že sedaj na zalogi,
pa je še poletje.
Ponavadi sem jih hitela delat tam konec novembra.

Naj razčistim še en nesporazum:
Za take voščilnice, kjer packam z akvarelnimi barvami,
vedno uporabim akvarelni papir.
Ponavadi pa jih na koncu pobleščim s sprejem v perl barvi.
Perl papir pa uporabljam za Distress blazinice,
ker jih papir takoj ne vsrka 
in se barve lepo prelijejo ena v drugo,
kot na primer pri tej voščilnici.  

In na koncu naj se še považim: 
tale je bila izbrana pri izzivu Less is More ;)
Vesela!

14 komentarjev:

  1. Nič bat, pri meni je skrivnost na varnem, usta so zapečatena....hja, upam, da misliš resno!!! A ni fino, ko bomo lahko cel december ležale kot svete krave in ne bo nobene brzine pri izdelovanju novoletk....joj, sem žleht!!!
    Da ne pozabim....čestitam pri izzivu...tale vijola sijaj jih je sigurno najbolj prepričal, ker ga je res užitek pogledat. Vsem trem da tisti pravi žmoht in resničnost v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa zbirka, sploh druga s srnicami mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ni kaj. Pridne ste vse, ki že tako lepo polnite čestitkarsko "ozimnico" :) Moi, čudovite so in pokrajine ti res ležijo. Vse tri so perfektne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej čestitke za tako lepe voščilnice, pa seveda za zmago na izzivu. Tudi mene vedno znova očarajo tvoje pokrajinske. Bo potrebno res preklopiti iz rožic na sneženje......

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav občudujem te tvoje zimske pokrajine! Krasne so! Kar nadaljuj, tudi jaz se jih nisem naveličala, saj so pravi balzam za oči in dušo.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Iz objave v objavo nas bolj dražiš s tvojimi pokrajinami, ki so naravnost čarobne. Čudovito ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  7. Te tvoje zimske variante so res super, vse tako zgleda, kot da to zimo že krepko okušaš:). Pokrajina je čudovito prepričljiva z dodatkom živalske ali kakšne druge silhuete:). Sem šla pa nazaj pogledat še pandice in so res super ob vsem veselju s pošto. Čestitke za osvojeno nagrado pri izzivu - n'č čud'n:) Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

  8. Kako te ne bi očarale..krasne so, res pravljične…

    OdgovoriIzbriši
  9. Res čudovite so te tvoje pokrajine in ti kar nadaljuj z njimi, če ti je v veselje. Samo ne draži nas preveč koliko že imaš že narejenih, da ne bomo imele slabo vest - jaz še mislim ne nanje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za izbor pri Less is More!!Jaz bi tudi izbrala tvojo, ker je res krasna. te tri so tudi ČUDOVITE. Kaj če bi ti enkrat prišla k meni, pa še kakšna ki jo to zanima, pa nam malo pokažeš tvoje čarovnije?

    OdgovoriIzbriši
  11. Veter, ki je pihal danes pri nas, je opominjal na čas, ki ga ti tako lepo pričaraš na voščilnicah. Vse tri voščilnice so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Veter, ki je pihal danes pri nas, je opominjal na čas, ki ga ti tako lepo pričaraš na voščilnicah. Vse tri voščilnice so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  13. Martina...res so tako zelo pravljične...in prav nič me ne čudi, da so te izbrali. Vse pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  14. Super pridna in izvirna si bila v času mojega mrka. :-) od pandic do knjižnih kazal in snežinke, pa vse do teh pravljično prazničnih ozadij je fantastično. Čestitke za priznanje na LIM izzivu. Popolnoma zasluženo! Mislim, da bo res treba priti k tebi na inštrukcije. :-) Bolj gledam ta tvoja ozadja, bolj so mi všeč...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx