23. januar 2017

Darilo

Darilo na čestitki sem videla pri MFT,
pa se mi je zdela tako dobra ideja,
da sem jo uporabila na čestitki za očetov rojstni dan.



Trakove sem zarobila s šablono
tag sem izsekala s puncherjem,
mašnica in napis pa sta Tinina,
zato lepim v Galerijo.

22 komentarjev:

  1. Preprosta in zelo učinkovita ideja. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je res super ideja in tale pentljica krasno izgleda. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res dobra ideja, super je tvoja voščilnica preoblikovana v darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. o, tole sem si pa kar shranila, super ideja in kako krasno si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Elegantno in cart - tudi meni je všeč! Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je ideja zelo všeč in na prvi pogled se res vidi, kot bi bilo darilo zavito z veliko rjavo mašno. Vse najboljše mu želim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si jo zapakirala :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. O kako luštno darilo! Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštno darilo. Super uporabno za moškega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo dobra ideja in za moškega še posebej fajn.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ideja. Tale Tinina mašna je itak zakon in vsepovsod uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  12. To je pa tako lepa moška voščilnica, da si bom idejo gotovo kdaj sposodila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fajn je ta voščilnica, ki zgleda kot darilo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Preprosta, ampak ideja je pa svetovna! Čudovita je in kot pravi Sonja, sigurno si bom 1x sposodila idejo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna je. Za očeta le najboljše, a ne. Iskrene čestitke očetu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kot en lep, velik paket: enostavno in prefinjeno. Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita je :-)) Všeč mi je širok trak in velika pentlja.

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna voščilnica. Ideja in pol.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx