26. februar 2017

Voščenke

Včeraj je praznovala rojstni dan tudi Damjana.
Zanjo sem se malo igračkala z voščenkami Tima Holtza.
Ko sem jih kupila in sprobala,
mi nikakor niso sedle.
Ali se niso dale razmazat 
ali pa je nastal samo vodeni pocn.

Ko pa sem si ponovno ogledala ta film,
sem začela pacat.


Najprej sem z različnimi distressi
(zeleni, oranžni in rumeni toni)
pobarvala štampiljko pisave in jo odtisnila na bel papir.
Nato sem čez senčila z isto barvo distressa.
Po nanosu medija,
sem začela z voščenkami.
Na tisti strani, kjer so bili rumenkasti in oranžni toni podlage,
sem nanesla zeleno in turkizno voščenko
in obratno, kjer je bila zelena podlaga,
sem nanesla rumeno in oranžno.
S prsti sem jih razmazala in zakrila robove med barvami.


Nato sem dala čez plastično šablono 
in pobrisala voščenke z mokrim robčkom.

Napis je izrezan iz osnove in zamenjan z belim izrezom.
Lepim v Galerijo.

11 komentarjev:

  1. Zanimivo, meni nikakor ne potegnejo. Ampak pri vas vidim, da so uporabne. Krasno si izpeljala tole Mix media voščilnico <3.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Občudujem te, koliko različnih tehnik se poslužuješ. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za povezavo do vseh podrobnosti, ki so ti pomagale pri izdelavi te čudovite voščilnice.
    Sem tudi jaz na zelo dobri poti, da si nabavim voščenke s katerimi se da tako lepo "packat" :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je!!! Barve so čisto pomladne, ravno pravšnje za današnji sončni dan. Lep večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama se zaenkrat še premagujem, čeprav .....nič ne bom rekla, samo želim si, da se bom še dolgo tolažila s tem, da meni tako krasno ozadje ne bo nikoli ratalo z voščenkami:-)). Ti si naredila dober nakup, zdaj pa samo vadi....izgled je čudovit...probaj še s pisavo, me res zanima, kako bo to izgledalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa ne še ti, no! Komaj se še premagujem, da ne grem po nakupih. :-)) Zelo mi je všeč tvoje igranje z barvami in šalono. Fantastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. So tudi tebe nagovorile te voščenke, kaj? če pa je tako fajn packat in si zamazat prste :). Všeč mi je, kako si se poigrala z barvami v obratnem vrstnem redu in nastala je vesela pisana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, sedaj se bom pa še težje upirala nakupu voščenk, ko vidim, kakšne noro lepe stvari nastajajo z njimi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, te voščenke so res fajn in ti si jih super uporabila :-)) Krasna voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx