15. marec 2017

Zahvalnica

Zahvalnica za prejet bonbonček ;)


Podlago sem naredila (tako kot tu in tu)
s folijo, vodo in flumastri,
ki so topni v vodi.
Flumastre najprej pomažeš po foliji,
papir pokapljaš z vodo,
nato daš nanj folijo
in s prstom (po drugi strani seveda) razliješ barve.
Če želite slikovni prikaz,
mi napišite v komentar ;)


Pisala sem z zlatim tušem in čopičem št.1.


Tele dobrotice pa sem dobila :D


13 komentarjev:

  1. Moi, na krasen način si se zahvalila za bonbonček. Barve se super prelivajo in hvala za nasvet, kako dobiti takšno podlago. Zlat napis seveda lepo paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh kako so se barve lepo prelile po papirju.Lepa zahvalnica...in tudi bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne barve si prelila. Vidim, da te mavrični odtenki še kar držijo 😂.
    Tudi bonbonček ni slab. Bi ga znala tudi jaz uporabiti .
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, veselo in pisano si se zahvalila za dobrote.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne barve za ozadje si uporabila. Zelo lepa in topla zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Waw zelo lepo ozadje, krasno prelivanje barv. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidiš, na podlagi te objave sem vsaj še videla tvoje prejšne lepotice:). Te tvoje barve so resnično poživljajoče - lepa zahvalnica in "dobr" bonbonček:). Lep pozdrav k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo zelo je lepa! Prav poživi dan in paše k sončku zadnjih dni! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. IIII, tole sem tudi jaz poskusila, pa mi ni najbolj uspelo ;-) Čudovit napis in ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne barve in čudovit zlat napis.

    OdgovoriIzbriši
  11. Za sladek bonbonček si izdelala čudovito zahvalnico. Predno sem uspela napisati komentar, sem že sprobala to tehniko. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna zahvalnica. Hvala za navdih.

    OdgovoriIzbriši
  13. prekrasna tehnika, vau barve in hvala za navodilo, definitivno za sprobat!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx