19. junij 2017

Peresa za Magdo

V začetku prejšnjega tedna je praznovala rojstni dan Magda.


 Zanjo je nastala ta čestitka.
Igračkanje z oxidi in šablono.
Kako pripravni so oxidi izveš šele,
ko začneš z njimi eksperimentirat.
Te večje šablone imam doma že nekaj časa,
pa nikakor niso prišle na vrsto.
Očitno so čakale okside :D


Podlago sem naredila v toplih tonih.
Čez sem skozi šablono nanašala oxide v modrih in sivih tonih.

Napis je izrez, ki sem ga nalepila na paus papir.
Lepim v Galerijo.

Pa ta ni ostala edina narejena z eksperimentiranjem z oxidi.
Ena od njih je tale za učiteljico.
Več pa v prihodnjih objavah.

17 komentarjev:

  1. Zanimiva voščilnica in rekla bi, da ti je eksperiment uspel.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Začarala in očarala si me z izbiro barv - poletje, poletje je tu!
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovito si izdelala ozadje. Oxidi se kar prelivajo in peresa tako lepo pašejo nanj. Tudi napis je perfekten in več kot paše. To bo Magda vesela.

    OdgovoriIzbriši
  4. To, da je bila Magda vesela sploh ne dvomim, me pa vedno fasciniraš z izvedbo voščilnic, na kateri so predmeti za katere sama nimam najmanjšega pojma, kako bi jih vtaknila, da bi bilo nečemu podobno. Tudi peresa so lahko krasna popestritev na rojstnodnevnih....samo znati je treba.... Krasna je v vseh pogledih...izbor barv pa tudi.

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, prekrasna, kakšna super kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuuu, tole je pa enkratna "aloha" varianta. Fenomenalne barve. Sama se zaenkrat še upiram Oxidom, ampak me vse tako fedrate, da ne vem koliko časa bom še zdržala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo so mi všeč barve, ki si jih uporabila. Malo spominja na vročo Afriko, malo na kakšne Tihomorske otoke... super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse pride enkrat prav :) Zelo lepo si uporabila šablone peres in fajn pridejo do izraza na topli osnovi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa, zelo mi je všeč kombinacija barv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasen izbor barv. Lepa je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepe so šablone teh peres in odlično si se spomnila, kako jo uporabiti. Distress oxide so res zakon.

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro si tole naeksperimentirala! Barve so fenomenalne!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna je in lepe barve si uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  14. "Zanjo je nastala čestitka".... To sem jaz, ki sem srečna dobitnica veliko lepše čestitke, kot je videna, čeprav je lepa fotografija. Potrjujem komentarje. Jaz sem trenutno bolj med puhom ( na naši terasi na kmetiji, kjer se zadržujem so se namreč ravno skotile ptičice. Saj veš, da sem sedaj med sivko in na drugih gredicah, zato sem skopa s komentarji, preletim pa kdajpa kdaj tvoje umetnine in tudi umetnine drugih. SEm si pa včeraj tudi jaz kupila oxide in komaj čakam jesen, da jih izprobam. Vem, kam se moram obrniti po nasvet.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tvoje igranje z oxidi je svetovno. Tako si me navdušila, da sem včeraj končno tudi jaz stisnila tipko "na blagajno". 😁

    OdgovoriIzbriši
  16. Ooooo, super ti je uspelo, saj je videti prav 3D!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx