1. avgust 2017

Napisa

Ste me kar presenetile s komentarji v prejšnji objavi.
Res sem pretiravala z rožami, ;)
sem pa včasih tudi izdelovala bolj bogate voščilnice.
Minimalistični stil mi pa trenutno bolj ustreza.

Na podlago z embosiranimi listi sem nanašala oxide,
nato pa napisala sporočilo.



Na drugi pa sem za ozadje uporabila šablono.


In nastali sta 2 voščilnici za "kar tako".



Če ti je nekaj všeč, pač ponoviš vajo ;)
Z drugo barvo.



Včasih je dobro imeti kaj na zalogo.
Prijavljam v Galerijo.

13 komentarjev:

  1. Krasne so! Vedno večja mojstrica v pisanju si! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu čudovita ozadja, krasne voščilnice si naredila.
    S pisavo me vedno znova očaraš!

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, kako so lepe vse po vrsti, res krasen tvoj stil!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lahko še ponoviš v vseh mavričnih barvah, saj so vse po vrsti imenitne :)
    Imeniten zaključek dneva ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. O,tole je pa meni zelo všeč.Fantastično ozadje,da o pisavi sploh ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite barve in napis. Tudi meni je minimalizem blizu. Pravzaprav ne vem točno, kje sem. Zagotovo si želim, da bi znala narediti tako bogato in perfektno voščilnico kot je tvoja iz prejšnje objave, pa se mi zdi, da izpod mojih prstov ne bi izgledalo lepo. Jih pa strašno občudujem po spletu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav nič za "kar tako"niso te tvoje umetnine! Prav lepe so in bodo zagotovo polepšale dan prejemniku. Pisava pa je kot odtisnjena!! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kar tako so krasne. Včasih tako paše, da nekaj narediš kar tako in takrat je ponavadi rezultat še najbolj všečen :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si skombinirala barve in dodala še več unikatnosti s svojo pisavo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oja! To je to! Čudovito CAS ustvarjanje. Malo, ki pove veliko. Tvoja pisava je zakon. Tudi sama vedo bolj pogosto ponovim vajo, če sta mi ideja in izvedba všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav vse so lepe in tvoja pisava jim doda le še piko na i. Super ozadja narediš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale tvoja ozadja me vedno znova navdušijo. Krasno uporabljaš Oxide.

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Martina, kako čudovita ozadja si ustvarila in naredila krasne voščilnice. S pisavo me pa vedno očaraš :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx