17. oktober 2017

Hvaležnost

Po večmesečni pavzi je spet z nami izziv

Tema je hvaležnost.


Sama sem hvaležna za marsikaj.
Za zdravje, pa mojo družino in naš dom.
Hvaležna pa sem tudi za prijateljice, ki me obdajajo.

Hvala vam!

15 komentarjev:

  1. Čeprav deluje preprosto, je najbrž kar nekaj dela s tem ozadjem. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ni tako enostavno...že zlat embosing brez pikice potresenega prahu tam kjer je najmanj potrebno je umetnost naredit. Pa še prave barve je treba postavit v ozadje....Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesenske barve in prekrasen filigranski list ! Res lepa voščilnica...

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno ozadje in super kombinacija s krasnim listom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res ne vem kam je izginil moj komentar?
    Bom pa še enkrat napisala, da si naredila čudovito voščilnico.
    Moje oči so se tokrat ustavile na čipki pod njo :)
    Martina si jo sama naklekljala?
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasen list in čudovito barvito ozadje. Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Martina, kako zelo všeč mi je tvoje mavrično ozadje in zlati list....prelepa...

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo všeč mi je tvoja zahvalnica z močnimi barvami. Embosiran list pa ji daje nekaj čarobnosti. Hvala, da deliš hvaležnost z nama :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa si me ponovno ovila z občutki hvaležnosti - hvaležna sem za pogled na tvojo sončno mavrično zahvalnico, za vse tvoje spodbude in prijateljstvo.
    En velik hvaležen objem pravkar potuje k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Enkratno ozadje z jesenskim pridihom in embosiran list za eleganco.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasne barve si izbrala, sončne, pozitivne..in pikica zlate...kako lepo in prefinjeno...

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala tebi, ker si tako fajn punca. :-) Zahvalnica je čudovita. Ozadje pa seka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Huh super barve in všečna čipka, tako na voščilnici kot tista pod voščilnico :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx